Sprzedaż będzie realizowana jedynie na podstawie prawidłowo zrealizowanego procesu zamówienia, a mianowicie:
- Wszelkie zamówienia przyjmowane są wyłącznie poprzez formularz zamówienia zamieszczony na e-Torro.pl.
- Poprzez utworzenie nowego konta Klienta przy pierwszych zakupach (pozwala na śledzenie całego procesu realizacji zamówienia wprost ze strony e-Torro.pl, daje dostęp do historii zamówień, komentarzy obsługi sklepu oraz pisania recenzji produktów).
- Od Klienta wymagane jest podanie swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego (z numerem kierunkowym w przypadku telefonów stacjonarnych) oraz adresu e-mail. Dane te konieczne są w celu zapewnienia przez e-Torro.pl szybkiej, sprawnej i bezproblemowej realizacji zamówień Klienta, oraz kontaktu z nim w razie potrzeb określonych przez ten Regulamin. Wszystkie pozostałe pola na formularzu rejestracji są opcjonalne. W przypadku gdy Klient utworzy konto ma możliwość uzupełniania / zmieniania / skasowania swoich danych w dowolnej chwili. Należy pamiętać, że nieprawidłowe wypełnienie formularza zamówienia lub błędnie podane dane kontaktowe/teleadresowe mogą spowodować opóźnienia w realizacji zamówienia bądź nawet jego uniemożliwienie.
- e-Torro.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez odbiorcę, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
- e-Torro.pl zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowo potwierdzenia zamówienia. Zamówienie takie zostanie anulowane, jeśli obsługa e-Torro.pl nie będzie mogła potwierdzić zamówienia u Klienta w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia.
- Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po złożeniu zamówienia,
- przelewem - po tym, jak na wskazanym koncie e-Torro.pl zostanie zaksięgowana pełna kwota należności za zamówiony towar,
- w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - w chwili autoryzacji karty.
- Każde złożone zamówienie potwierdzane jest przez e-Torro.pl e-mailem, a Klient informowany jest o każdej zmianie stanu zamówienia. Zamówienie, które nie zostało automatycznie potwierdzone poprzez e-mail przez e-Torro.pl - nie zostało również, najprawdopodobniej z przyczyn technicznych, przyjęte przez sklep. Prosimy o wstrzymanie się ze wszelkimi płatnościami i ponowne złożenie zamówienia, zwracając szczególną uwagę na poprawność wprowadzanych danych teleadresowych. W polu "Uwagi" prosimy zamieścić informację, że jest to zamówienie powtórne.
- Od momentu zmiany statusu zamówienia na "W trakcie realizacji" e-Torro.pl zobowiązuje do wysyłki w ciągu maksymalnie 1-3 dni roboczych, a w przypadku zamówień opłacanych za pomocą przedpłaty na konto bankowe wysyłka nastąpi nie później niż następnego dnia od zaksięgowania należności.
- Klient może zmienić lub wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. W tym celu należy skontaktować się z obsługą telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości lub części zamówienia).
- W wypadku zamówień nietypowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim wypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Odbiór osobisty towaru jest możliwy po złożeniu zamówienia w serwisie e-torro.pl i wyborze punktu odbioru w jednym z naszych sklepów. Płatność gotówką w kasie sklepu w chwili realizacji zamówienia lub przy pomocy "Przelewów24".