Nature's Protection Superior Care White Dogs Adult 1,5kg
towar niedostępny
Opis
Jest to wyjątkowy technologicznie nowy produkt z wysokiej jakości składem. Produkt pomaga utrzymać w doskonałym stanie biały kolor sierści, a także wzmacnia od wewnątrz włos.
WHITE DOGS to kompletny pokarm dla psów od pierwszego roku wzwyż o szczególnych potrzebach pielęgnacji skóry i białej sierści. Przeznaczone dla małych i mini ras, masa ciała dorosłego psa do 10 kg.
• |
Olej z ogórecznika, siemię lniane i biotyna dla błyszczącej sierści, zdrowej skóry i nieskażonej bieli sierści. |
||
• |
Specjalnie rekomendowana karma, aby utrzymać białe psy zawsze w doskonałej kondycji. |
||
• |
Zawiera naturalne minerały, które wspomagają usuwanie brązowych plam na sierści psa. |
||
• |
Zwiększona zawartość cynku, miedzi, biotyny i witaminy z grupy B wspiera korzyści dla skóry i wzmacnia naturalne bariery ochronne organizmu. |
||
• |
Staranny dobór składników gwarantuje świetny smak i doskonałą strawność. |
||
• |
Polifenole z zielonej herbaty i winogron opóźniają proces starzenia się i wzmacniają układ odpornościowy. |
||
• |
Zawiera naturalnie dynamicznie zmikronizowany klinoptylolit (MZG), który stymuluje zdrowie jelit i wchłanianie składników odżywczych. |
||
• |
Ten ekskluzywny skład karmy sprzyja pięknej , błyszczącej i białej sierści. |
Zalecenia karmienia dla klientów
Aby uzyskać jak najlepsze wyniki, zalecamy karmić psa tylko Superior Care White Dogs, gdyż inna żywność może mieć wpływ na brązowienie sierści i w tym przypadku nie będzie widać żądanych wyników.
Kiedy wynik będzie widoczny?
Badania wskazują, że aby zobaczyć wynik pozytywny należy karmić psa Superior Care White Dogs przez co najmniej 4 tygodnie, w zależności od wagi problemu. Taki okres czasu może nie starczyć dla psa z dużą ilością brązowych przebarwień – trzeba odczekać, aż zostanie wymieniony włos.
Jak mogę zobaczyć rezultat?
Zobaczysz pozytywny wynik patrząc na wzrost nowego, białego włosa u psa z dużą ilością brązowych przebarwień, natomiast stary brązowy kolor w końcu zniknie.
Skład: ryż, tłuszcz drobiowy, jęczmień, mięso jagnięce (suszone i drobno zmielone), izolat białka sojowego, hydrolizowana wątróbka z kurczaka, olej łososiowy, nasiona lnu, pulpa buraczana, proszek jajeczny, dynamiczny mikronizowanego klinoptylolitu (1%), fruktooligosacharydy, żurawina suszona, olej z ogórecznika, ekstrakt z cykorii, zielona herbata, suszony nagietek, ekstrakt z nasion winogron.
Dodatki/1 kg: dodatki dietetyczne: witamina A (3a672a) – 18000 JM, witamina D3 (3a671) – 1500 JM, witamina E (3a700) – 530 mg, witamina C (3a312) – 600 mg, siarczan żelaza (II), monohydrat (3b103) – 80 mg, bezwodny jodan wapnia (3b202) – 1,7 mg, pentahydrat siarczanu miedzi(II) (3b405) – 6 mg, siarczan manganu, monohydrat (3b503) – 25 mg, siarczan cynku, monohydrat (3b605) – 145 mg, selenin sodu (3b801) – 0,25 mg, tauryna (3a370) – 1200 mg, DL-metionina, czysta technicznie (3c301) – 2,5 g.
Dodatki technologiczne: wyciąg z rozmarynu, ekstrakty tokoferolu z olejów roślinnych (1b306(i)).
Składniki analityczne: białko surowe – 21%, oleje i tłuszcze surowe – 18%, popiół surowy – 6,2%, włókno surowe – 1,5%, wapń – 0,9%, fosfor – 0,8%, potas – 0,6%, sód – 0,4%, kwasy tłuszczowe Omega-3 – 0,56%, kwasy tłuszczowe Omega-6 – 2,11%.
Zasady żywienia: podawać suchą karmę. Zwierzę musi mieć stały dostęp do świeżej wody.
Sugerowane dawkowanie:
Waga psa [kg] |
dawkowanie [g/dzień] |
||||
Niska aktywność (<1 h/dzień) |
Średnia aktywność (1-3 h/dzień) |
Wysoka aktywność (3-6 h/dzień) |
|||
1-2 |
23-39 |
27-45 |
37-62 |
||
2-3 |
39-53 |
45-61 |
62-84 |
||
3-4 |
53-66 |
61-76 |
84-104 |
||
4-5 |
66-78 |
76-90 |
104-123 |
||
5-6 |
78-89 |
90-103 |
123-141 |
||
6-8 |
89-110 |
103-128 |
141-174 |
||
8-10 |
110-131 |
128-151 |
174-206 |
||
10-12 |
131-150 |
151-173 |
206-236 |
Przechowywać w chłodnym, suchym miejscu.
Opakowanie: 1,5kg
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.