Ceva Feliway Wkład Do Dyfuzora 48ml
towar niedostępny
Opis
Feliway jest łatwym w stosowaniu produktem, który pomaga stworzyć komfortowe środowisko domowe, gdzie twój kot będzie spędzał z tobą więcej czasu. Ten specjalny zapach (niewyczuwalny dla ludzi i innych gatunków zwierząt), zawarty w Feliway, jest kopią feromonów, które koty wydzielają naturalnie gdy czują się komfortowo w swoim otoczeniu. Każdorazowo, gdy kot ociera policzkami o różne przedmioty w domu, zostawia w ten sposobów feromony aby oznakować swoje terytorium. Takie czynności jak remont, przemeblowanie, odwiedziny gości, pobyt w kocim hotelu i przeprowadzka usuwają te naturalne feromony twojego kota, wywołując jego stres. Na twojego kota mogą również wpłynąć zmiany w organizacji domu i porządku dnia nowy członek rodziny jak dziecko czy nowy partner, nowa praca i twoja nieobecność w domu, itp. Koty są bardzo wrażliwe na punkcie porządku dnia i stabilnego otoczenia. Stres kota prowadzić może do zachowań wskazujących na jego nieszczęście, jak mniejsza interakcja z tobą, ukrywanie się, czy nawet drapanie lub ostrzykiwanie moczem.
Zastosowanie: Feliway pomaga utrzymać działanie sygnałów feromonowych, które zapewniają twojemu kotu poczucie spokoju i bezpieczeństwa i redukują stres, którego doświadcza twój kot. Feliway tworzy domową atmosferę gdzie ty i twój kot jesteście razem szczęśliwi.
Stosuj wkład uzupełniający aby kontynuować kreowanie wygodnego domu, gdzie wraz z twoim kotem będziecie zawsze szczęśliwi razem - happy together. Feliway Wkład uzupełniający wymaga Feliway Dyfuzora. Możesz zastosować dodatkowo Feliway Spraya aby wzmocnić działanie dyfuzora. Włącz i Odpoczywaj. Pozostaw dyfuzor włączony. Wkład uzupełniający powinien działać 4 tygodnie. Obejmuje działaniem powierzchnię 50-70m2. Nie włączać za drzwiami, zasłonami, za pod meblami. Dyfuzor wymieniać co 6 miesięcy.
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.